Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Skotsko opravdu ,,umí":) Když pominu, že je to nejdražší země, kterou jsem kdy projel, tak ta ohavnost u hradu v Edinburghu v podobě stadionu je fakt hodně ,,přes čáru" a vichr na Skye, který mě s poctivými 115 kily otočil nazpátek, to už jsem vzteky hromoval a mával rukou jak Thor bez kladiva:-) Ale jinak krajina vskutku epochální:)

0 0
možnosti
SK

Ano, u hradu Edinburghu je opravdu ohavnost. A já si naivně myslela, že je to tam jen dočasně. Byla jsem tam dvakrát v roce 2010. Doufám, že tam budu v budoucnu alespoň rok bydlet. Tedy ne přímo na hradu, tam by mi byla nejspíš zima.

Děkuji za přečtení.

Skye ie úchvatný! Těším se, že na něj v příštím roce opět vydám. Jen se nemůžu rozhodnout, jestli si tam mám dát týden či 14 dní.

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1906x
Vzdálená příbuzná Johna Boka a docentky DAMU Majky Bokové (23/6/1945 - 12/07/2015).

Hraničářka poražená v boji s prokrastinací, toužící po absolutní nezávislosti a po týdnu složeného ze samých nedělí.

V jistých oblastech neoblomná puritánka, v určitém směru  je jejím pravým opakem. 

 Žije ve Skotsku.

Chtěla by umět psát fejetony.

V současné době má rozdělané tři knížky najednou a je zvědavá, zda se jí podaří dotáhnout je do konce. S tím dotahováním má zásadní problém. Nicméně sní o tom, jak by bylo krásné být spisovatelkou.

Je skalní čtenářkou a velkou fanynkou Alžběty Pondělíčkové.

Udělen titul: baronka ze Všenor