Osobní

Světlana Kadeřábková

Lék na důchodový systém

Nejedná se o nic složitého za předpokladu, že by byly všechny informace uvedené ZDE pravdivé. Zkrátka by stát podporoval rodiny s dětmi, které se narodily na jaře. Proč?

26.8.2015 v 22:42 | Karma článku: 14.31 | Přečteno: 523 |

Světlana Kadeřábková

Dobrého pomálu aneb Když se to přežene s čokoládou

Miluju čokoládu a mohla bych ji jíst po tunách, po kilech ji už jím. Znáte ten slastný pocit, když se vám rozpouští na jazyku a pomalu se odtud táhne až do trávicího ústrojí? Pocit, který se nedá ničím nahradit.

15.5.2015 v 23:57 | Karma článku: 13.50 | Přečteno: 378 |

Světlana Kadeřábková

„Štěstí, že mě tu lidi neznaj. Musela bych se za tebe stydět.“

Vždycky jsem se hrozně divila, proč mi máma něco takového říká. Jasně, do vzorného chování jsem vždycky měla hodně daleko, ale že by to bylo nějak tragické – tomu se mi nikdy věřit nechtělo.

3.8.2011 v 15:19 | Karma článku: 19.36 | Přečteno: 2030 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Co jsem se dozvěděla v zadku Velké Británie

Skotsko, zadek Velké Británie, jak mu Britové říkají. Aby Skotové nezůstali Britům nic dlužni, vymysleli si, že Anglie je zadkem Skotska. Podle mého si Britové a Skotové nemají co vyčítat.

7.12.2009 v 13:17 | Karma článku: 16.08 | Přečteno: 1364 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Jsem stará a lesba k tomu

Během tří dnů jsem se dozvěděla, že jsem „kluk“, což bylo v průběhu několika hodin přehodnoceno na „holku“. Také se mi potvrdilo, co už vím dávno, jsem STARÁ. Ale naprostou novinkou pro mě byla informace, že jsem prý lesba.

21.6.2009 v 18:50 | Karma článku: 23.73 | Přečteno: 4476 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Je to děsná mrcha!

Je úplně děsná! Nenechá mě ani pořádně se vyspat, pořád mě budí a ráno mě pro změnu nechce pustit z postele.

3.6.2009 v 20:15 | Karma článku: 15.31 | Přečteno: 1374 |

Světlana Kadeřábková

„Mladá paní, nebo jste ještě slečna?“

Zvláštní, že se nerozlišuje mezi panem bez paní a panem s paní

16.5.2009 v 16:17 | Karma článku: 20.46 | Přečteno: 3920 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

„Kdyby se paní starala o sebe, udělala by líp“

O tom, jak někteří musí všechno komentovat...

15.5.2009 v 21:14 | Karma článku: 19.88 | Přečteno: 1457 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Chci být matkou samoživitelkou aneb Bez chlapa nám bude líp

„Nikdy si nevezmu žádnou tlustou brécu. To fakt ne!“ tvrdil mi kamarád. No, dobře, myslela jsem si, však je to tvoje rozhodnutí, ale hodnotit lidi podle vzhledu? Víc než dětinské. Obzvlášť, když se nedávno rozešel s holkou, která měla postavu modelky, ale to bylo tak všechno, co se o ní dalo říci pozitivního.„Odříkanýho chlebíčka největší kousek,“ odpověděla jsem mu. Podíval se na mě tak, že bych byla radši, kdybych si poznámku nechala pro sebe.

2.5.2009 v 12:22 | Karma článku: 42.20 | Přečteno: 19440 |

Světlana Kadeřábková

Pořád mě pronásleduje!

Jsem asi paranoidní. Pronásleduje mě. Ví o mně všechno. Ví, kde zrovna jsem, kde bydlím, má zkrátka přehled o všem. Čeká na mě vždy přede dveřmi, tam se mi nenápadně přilepí na paty. Cítím to!

18.4.2009 v 21:11 | Karma článku: 9.52 | Přečteno: 1556 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Já a notebook aneb Jak jsem nemohla pracovat

„Co? To snad neee!“ zuřím, když už se na poněkolikáté nemohu přihlásit do pracovního systému. „Spojení se nezdařilo, pracujte offine,“ hlásí mi to zas a znova. SAKRA. Kvůli takové blbině musím do redakce, a to je přitom venku tak krásně! Kdyby ten krám /noťas s krabičkou/ fungoval, tak bych pak do pracovního provozu, do zavřené budovy, nemusela pospíchat. Ani mě nenapadlo hledat chybu v sobě, a to i přesto, že jsem počítačový negramot.

15.4.2009 v 0:59 | Karma článku: 13.99 | Přečteno: 1614 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Zvítězil, ale výhry se vzdal!

Jo, je to frajer, říkám si. Charakter. Mohl letět do Irska na světový šampionát a neletí. Z vlastního rozhodnutí. Kdo? Profesionální kuchař Václav Frič.

13.4.2009 v 11:26 | Karma článku: 14.21 | Přečteno: 1295 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Pekelná cesta autobusem aneb Pytlík s sebou!

Klára jela do Prahy. Jenže bylo pondělí, a to chce ze zapadákova do hlavního města skoro každý. Poměrně dost lidí bydlí přes víkend v matičce stověžaté v podnájmu a domů jezdí jen o víkendu. Pondělek je tedy na cestování vždycky ze všeho úplně nejhorší. Autobus je narvaný k prasknutí.

10.4.2009 v 9:43 | Karma článku: 12.71 | Přečteno: 1141 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Německo – po čem se mi nestejská

Říká se, že Němci jsou pořádkumilovní. Naivně jsem tomu věřila i přesto, že jsem měla s Germány několikrát čest už v Česku, kde se chovali tak, že o disciplinovanosti a o udržování pořádku se mluvit nedalo. No, dobře, myslela jsem si, je to určitě proto, že nejsou doma, tam by si jistě bordel nedělali. Pletla jsem se.

9.4.2009 v 18:38 | Karma článku: 16.03 | Přečteno: 1203 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Co?! Já chci svoje peníze a né to, co řiká ženská!

O tom, jak jedna Romka nedostala to, co „jí patří“

25.3.2009 v 23:58 | Karma článku: 27.85 | Přečteno: 1516 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

U gynekologa aneb Proč se nehrnu do porodnice

„Nejlepší je, když vás nastříhnou. U prvního dítěte mě nenastříhli a celá jsem se roztrhla,“ líčila s chutí statná pětačtyřicátnice své sousedce, která seděla v křesle po její levici. Ta však zavrtěla hlavou. „Pro mě bylo tedy lepší, když mě nenastříhli.“

14.3.2009 v 19:29 | Karma článku: 21.31 | Přečteno: 2298 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Mladá a blbá aneb Není hranice jako hranice

Kdysi jsem žila v přesvědčení, že pojem hranice se pojí především se zeměpisem, kdy představuje pomyslnou čáru mezi zeměmi.

8.2.2009 v 9:46 | Karma článku: 13.85 | Přečteno: 1051 | Diskuse

Světlana Kadeřábková

Pomoc! Bojím se doktorů!

Mám hrozný strach z doktorů. Co strach, přímo fobii! I když ani to není přesné. Charakteristickým znakem fobie je neodůvodněný strach. Pokud nejsem paranoidní, potom důvodů mám hned několik.

28.12.2008 v 17:18 | Karma článku: 19.37 | Přečteno: 2126 | Diskuse
Počet článků 67 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1868

Vzdálená příbuzná Johna Boka a docentky DAMU Majky Bokové (23/6/1945 - 12/07/2015).

Hraničářka poražená v boji s prokrastinací, toužící po absolutní nezávislosti a po týdnu složeného ze samých nedělí.

V jistých oblastech neoblomná puritánka, v určitém směru  je jejím pravým opakem. 

 Žije ve Skotsku.

Chtěla by umět psát fejetony.

V současné době má rozdělané tři knížky najednou a je zvědavá, zda se jí podaří dotáhnout je do konce. S tím dotahováním má zásadní problém. Nicméně sní o tom, jak by bylo krásné být spisovatelkou.

Je skalní čtenářkou a velkou fanynkou Alžběty Pondělíčkové.

Udělen titul: baronka ze Všenor