Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To same v Irsku. Par centimetru snehu a lidi bojuji o chleba. ;-)

0 0
možnosti

To mi neříkejte. Měla jsem v plánu se tam po Brexitu přestěhovat. Asi by to bylo z bláta do louže...

0 0
možnosti

Takže tam nasněžilo a neroztálo. Teď mají o čem přemýšlet, že na něco takového, že několik dní mrzne nejsou zvyklí;-D;-D

0 0
možnosti

Ano, přesně! A to je ten problém. A to jsem ještě ani nenapsala, že lidem kvůli "špatnému počasí" ruší i směny v práci. Kdyby to byl nějaký vtip, tak bych se možná i zasmála, ale je to realita.

1 0
možnosti

..no třeba viděli sníh poprvé v životě na ostro...olympiádu sice sledovali ale...já mám Skoty tak rád..

0 0
možnosti

Už jim párkrát sněžilo, ale vždycky to rychle roztálo, takže neměli nějak potřebu to řešit. Nejspíš ale budou muset, protože to vypadá, že zimy se sněhem se tu budou opakovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1906x
Vzdálená příbuzná Johna Boka a docentky DAMU Majky Bokové (23/6/1945 - 12/07/2015).

Hraničářka poražená v boji s prokrastinací, toužící po absolutní nezávislosti a po týdnu složeného ze samých nedělí.

V jistých oblastech neoblomná puritánka, v určitém směru  je jejím pravým opakem. 

 Žije ve Skotsku.

Chtěla by umět psát fejetony.

V současné době má rozdělané tři knížky najednou a je zvědavá, zda se jí podaří dotáhnout je do konce. S tím dotahováním má zásadní problém. Nicméně sní o tom, jak by bylo krásné být spisovatelkou.

Je skalní čtenářkou a velkou fanynkou Alžběty Pondělíčkové.

Udělen titul: baronka ze Všenor