Diskuse

Moje malá prsa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

:-):-)R^ poutavé čtení - líbí se mi Váš styl - znám příběh s opačným problém, ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^;-DMyslela jsem, že píšete o mně. Ale příjmení trochu nesedí... Taky mám malá prsa.;-)

1 0
možnosti
SK

Nebojte, o Vás to nebylo. To bych si ani nedovolila. Děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
JG

Hezké, díky za fajn pobavuR^

0 0
možnosti
SK

Jé, Jitko, Vaše návštěva mě těší, neboť Vás čtu a také mám od Vás doma jednu knížku, kterou jsem tady vyhrála. Mějte se hezky.

0 0
možnosti
Foto

Světlano, přeji štěstí a úspěch! Norimberg...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

dávám karmu za čteníčko, ale i za malá prsa, protože těm jsem vždy dával přednost,:-) asi jsem se bál co s těmi velkými.

3 0
možnosti
Foto

:-)R^ Pobavila jsem se 

Měj se fajne. Bětka...

1 0
možnosti
SK

Jééé, děkuji, Bětko. To jsem ráda, že ses pobavila.

0 0
možnosti
Foto

Hezké, karma.

Já také žádná prsa nemám. 

Ale jeden náš pan profesor, nebudu ho jmenovat, když jsme v roce 1967 přišli na vysokou, tak ony byl takový tělnatý, nosil těsná trička a měl takový dvojky nebo dokonce trojky tukový prsa.

Bylo to výživné. Ale vzhledem k tomu, že mu tehdy bylo něco přes 50, tak už ty své kozičky asi pase na nebeských pastvinách.

0 0
možnosti
SK

Děkuji za přečtení a karmu. U chlapů je lepší, když žádná prsa nemají, u žen je to naopak:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1906x
Vzdálená příbuzná Johna Boka a docentky DAMU Majky Bokové (23/6/1945 - 12/07/2015).

Hraničářka poražená v boji s prokrastinací, toužící po absolutní nezávislosti a po týdnu složeného ze samých nedělí.

V jistých oblastech neoblomná puritánka, v určitém směru  je jejím pravým opakem. 

 Žije ve Skotsku.

Chtěla by umět psát fejetony.

V současné době má rozdělané tři knížky najednou a je zvědavá, zda se jí podaří dotáhnout je do konce. S tím dotahováním má zásadní problém. Nicméně sní o tom, jak by bylo krásné být spisovatelkou.

Je skalní čtenářkou a velkou fanynkou Alžběty Pondělíčkové.

Udělen titul: baronka ze Všenor