Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

kdyby šlo o miliony tak bych zaujetí pro "férplej" snad pochopil, ale takto mi to připadá jako výlev ublíženosti.

1 0
možnosti
SK

Ne, to rozhodně ne. A jak říkám, proč tedy byly stanoveny nějaká pravidla, když pak porota vybere do finále texty, které je vůbec nesplňují? K čemu je to dobré? A tohle je forma prokrastinace, mám spoustu věcí na zpracování a místo toho, abych s nimi hnula, tak si píšu špatný blog.

Mimochodem, ani stovky nejsou málo. Nemusí jít přeci rovnou o miliony.

0 0
možnosti
SK

Tak budu první. Nu což. Vím, že to není literární skvost, ale musela jsem to napsat. Fakt mi nejde do hlavy, že byla daná nějaká pravidla, a potom jsou ve finále texty, které ta pravidla nedodržují, což by nebyl problém, kdyby se do finále jaksi nedostaly.

A jak jsem zmínila už jinde, mrzí mě, že do finále nepostoupil text Alžběty Pondělíčkové.

0 0
možnosti
Foto

Copak je to..."podstatné téma letní povídky?" :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1906x
Vzdálená příbuzná Johna Boka a docentky DAMU Majky Bokové (23/6/1945 - 12/07/2015).

Hraničářka poražená v boji s prokrastinací, toužící po absolutní nezávislosti a po týdnu složeného ze samých nedělí.

V jistých oblastech neoblomná puritánka, v určitém směru  je jejím pravým opakem. 

 Žije ve Skotsku.

Chtěla by umět psát fejetony.

V současné době má rozdělané tři knížky najednou a je zvědavá, zda se jí podaří dotáhnout je do konce. S tím dotahováním má zásadní problém. Nicméně sní o tom, jak by bylo krásné být spisovatelkou.

Je skalní čtenářkou a velkou fanynkou Alžběty Pondělíčkové.

Udělen titul: baronka ze Všenor