Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J27a98r10a 38R41a22n50k

9. 3. 2015 20:25

Jsem pro, kdyz se jede na lyze, stojime my zeny vzdy frontu....chodim na panske, zatim mi to vzdy proslo;-)

0 0
možnosti
Foto

Je tu problém. Feministky bojují o to, aby mohly čůrat ve stoje, k čemuž je třeba specielně konstruovaného pisoáru. Dále je třeba dbát jiných kultur, které vyžadují záchod turecký, sibiřský .... ATD.

Jak by takové genderově vyvážené a náležitě multikulturní WC mělo vypadat, je trochu mimo mé fantazie.

Nápad vyšel nejspíš od nějakého majitele instalatérské firmy, aby měl kšeft.

2 0
možnosti

Tak o multikulti wc jsem tady neslyšela. Asi by měli dostat podnět. Řeší tu právě jen ten unisex. Děkuji za zastavení a zajímavý příspěvek.

0 0
možnosti

Polovicu času strávia hrdinovia seriálu Ally McBeal na spoločných záchodoch. NechutnéRv

1 0
možnosti

...no já  si myslím,že stačí nakousnout a potom si přečíst ty připomímky dole...ale vždy se nosila čepice kšiltem nad čelem vpřed a nyní kdo ji má takto tak je prý debil;-D tím narážím na ty unisex záchody...

0 0
možnosti

Když někdy nosím kšiltovku, tak tedy zásadně kšilt nad nosem a dál, k čemu by mi byl asi dobrý vzadu?8-o

0 0
možnosti

Mlade maminky jsou z velke casti islamistky, Romky ap.

2 1
možnosti

Tak jak kde, tady převládají Skotky, předpokládám že křesťanky. A nespadají ani do jedné vámi jmenované kategorie.

0 0
možnosti

:-)Já jsem proti, bo na každé společenské akci je na babském fronta jak cyp, že kolikrát už i dneska baby chodí i na pansky:-)

3 0
možnosti

J30a52r42a 84R52a63n43k

9. 3. 2015 8:48

Na lyzich jedine na panske, uz jsm jednou stala 20 minut a to je "ledvinovy sok";-)

1 0
možnosti

D77a37d92a87k 82P86e84t62r

9. 3. 2015 4:29

Od záchodových mís ke společným sprchám, hip, hip, hurá.

3 0
možnosti

R^R^No pak by tam byly samé hézké kóči, tak jsem všema deseti pro unisex;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

No nazdar...8-oPárkrát jsem - buď z nezbytnosti nebo omylem- zavítal na pánské WC. Toto skutečně nepatří mezi věci, bez kterých bych se neobešla...

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1906x
Vzdálená příbuzná Johna Boka a docentky DAMU Majky Bokové (23/6/1945 - 12/07/2015).

Hraničářka poražená v boji s prokrastinací, toužící po absolutní nezávislosti a po týdnu složeného ze samých nedělí.

V jistých oblastech neoblomná puritánka, v určitém směru  je jejím pravým opakem. 

 Žije ve Skotsku.

Chtěla by umět psát fejetony.

V současné době má rozdělané tři knížky najednou a je zvědavá, zda se jí podaří dotáhnout je do konce. S tím dotahováním má zásadní problém. Nicméně sní o tom, jak by bylo krásné být spisovatelkou.

Je skalní čtenářkou a velkou fanynkou Alžběty Pondělíčkové.

Udělen titul: baronka ze Všenor