Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tonda K

3. 8. 2011 21:34
Mně vadí slečny čůrající ve výtahu

http://www.stream.cz/uservideo/602039-pristizeny-pri-cinu

RvRvRv

0 0
možnosti

janacz

3. 8. 2011 17:24
Mně to nevadí

ani snadály, ani ponožky, ani čurání, ani psi, ani plivání ani kouření. Trochu mi vadí pouliční kravál. :-)

0 0
možnosti

Yesname

3. 8. 2011 14:02
Ponožky v sandálech mám,

abych si do bot ve stoje nenachcal. Ony mi to ženský záviděj tu schopnost.

0 0
možnosti

fascinatedbyhumanity

3. 8. 2011 7:32
ja

jsem asi citlivka, kdyz to vidim, tak se mi dela fyzicky spatne. A jestli maji lidi zarostly nehty, spinavy nohy, mykozu atp...tak jsou to cunata, co se o sebe nestaraji. A zakryt to ponozkou, ktera pekne nasakne pot a pak smrdi na cele kolo (obzvlaste dojemne je to, kdyz prsi), to je vrchol nechutnosti. Zvlastni je, ze vetsinou jsou to panove a jsou si podobni jak vejce vejci.... sortky, ponozky do puli lytek, upocenou a nevyzehlenou kosili a k tomu kozenkovou aktovku. Sandalovy prototyp....no, protestovat si muzu jak chci, tezko to kvuli mne prestane nekdo nosit...to je jako kdyz tlusty holky nosi bokovky a vlni spekama pri kazdem kroku. To je taky na bliti.

0 0
možnosti

Jan Borovička

3. 8. 2011 4:09
Netuším, kolik chlapů to dělá a kde,

ale v centru Prahy jsou dominantními ochcávači čoklové - domy, auta, nic jim neunikne. Ano, je mi z toho na zvracení... :-/

0 0
možnosti

slava kunst

3. 8. 2011 3:29
autorka je zřejmě hetero a navíc v močení asi nemá zálibu

znám mnoho slušně vychovaných i dobře situovaných dam /nemyslím finančně/, které močily na různých mnohdy i podivných místech. Následně neváhají a o své zážitky se podělit ve společnosti a co?

Stejně tak různé soutěže typu dál a výš apod. nejsou doménou mužů jak se mnohdy traduje. 

To že autorka podobné kratochvíle nevyhledává nebo se alespoň tváří, že nevyhledává, asi není tak skvělé téma na blog nebo ano?

0 0
možnosti

Kozel_

2. 8. 2011 21:46
Autorka přehání

Ano, občas uvidím někoho močit poblíž chodníku, myslím v Praze. Většinou jde o bezdomovce, kteří v této statistice jednoznačně vedou. Nahradili dřívější opilce, kteří močili spíš v noci po návratu z hospody. Bydlel jsem nedaleko hospody a musím říci, že ne všichni opilci močili na chodník. Někteří šli raději k nám na zahradu domu, ještě jiní vešli do domu a vymočili se na chodbě v suterénu domu.

Bezdomovci nemají problém jít na chodík či vedle něj na trávu ani ve dne. Ale můžu potvrdit, že nejde jen o muže. Ženy v této skupině to udělají bez problémů taky, nemluvím o pěti případech, které jsem viděl, viděl jsem to mockrát. Ano, někdy nejde o bezdomovce, ale slušně vypadající lidi. Častěji jde o muže, ale i zde jsem viděl vícekrát ženu. Mladou dívku ve věku autorky, nebo ženu ve středním věku, i ženy starší. Ne každý se totiž obtěžuje jít někam za křoví, kde by nebyl vidět. Přestože by někdy šlo jen o vzdálenost pěti metrů.

0 0
možnosti

Camino.

3. 8. 2011 3:54
Re: Autorka přehání

Musim se autorky zastat, deje se to a vice nez si chcete pripustit, nejen bezdomovci..... a na celem svete!

0 0
možnosti

Joey nikdy neodejde

2. 8. 2011 21:17
Správně

než se dívat na něčí zkřivený hnáty v sandálech bez ponožek, tak to už lepší mít ponožky. Někteří lidi nemají soudnost a ty svoje zkřivený pazdráty ještě vystavují. Fůůj, zvracící smajlík. Nevím, kdo vymyslel ten blud, že je trapné nosit ponožky v sandálech.

0 0
možnosti

Kozel_

2. 8. 2011 21:49
Re: Správně

Přijde mi spíš nehygienické být v botech bosou nohou. Kožené boty člověk pod vodou nemyje, rozhodně ne denně, jak se perou ponožky. Ani pohled na něčí nohy není něčím, co by bylo esteticky lepší než pohled na nohy v ponožkách. Nehty napadené plísní, případně mykoza na patách, různé kladívkové prsty, kuří oka. Ne, radši ty ponožky.

0 0
možnosti

Já to nebyl, já to nebil!

2. 8. 2011 21:08
Co kombinace močícího individua, jež má na nohách sandály

s ponožkama? :-P

0 0
možnosti

VN63

2. 8. 2011 20:53
To jako ženská nikdy nepochopíte

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1906x
Vzdálená příbuzná Johna Boka a docentky DAMU Majky Bokové (23/6/1945 - 12/07/2015).

Hraničářka poražená v boji s prokrastinací, toužící po absolutní nezávislosti a po týdnu složeného ze samých nedělí.

V jistých oblastech neoblomná puritánka, v určitém směru  je jejím pravým opakem. 

 Žije ve Skotsku.

Chtěla by umět psát fejetony.

V současné době má rozdělané tři knížky najednou a je zvědavá, zda se jí podaří dotáhnout je do konce. S tím dotahováním má zásadní problém. Nicméně sní o tom, jak by bylo krásné být spisovatelkou.

Je skalní čtenářkou a velkou fanynkou Alžběty Pondělíčkové.

Udělen titul: baronka ze Všenor