Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PW

Pulchritudinous Wendolene

7. 8. 2010 5:00
Bozinku, tak dneska UK, vcera Nemecko, ktere

bylo spinave, a bakane, dneska blogisek na motivy kamaradka neco rekla kamaradce, no fuj, Briti stydte se! A co udela kamoska, az pojede do USA, kde se nepodava alkohol osobam mladsim 21 let, sok, horor a tady se legitimuje...Tak sousko Kaderabkova, to se moc nepovedlo.

0 0
možnosti
L

littlemisssunshine

20. 2. 2010 10:08
Me se strasne libi,

jak Vam nekdo nekde neco rekne a Vy to pak zvelicite! ;-D;-D

Hadam, ze tento krasny clanek je pokracovani toho predchoziho o universitach?

;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
C

Camino

7. 8. 2010 4:48
Re: Me se strasne libi,

Cetla jsem ten nejnovejsi clanek tehle proste duse a vratile jsem se k prvotinam.

Z husy labut neudelas.Rv

0 0
možnosti
PN

malama99

16. 2. 2010 14:06
Soudit dle jednoho zážitku....

Byl jsem docela častokrát jak v Anglii tak i ve Skotsku a nikdy jsem se s ničím podobným nesetkal.

Naopak, hlavně ve Skotsku byli všude milí a příjemný lidé, kteří nám s čýmkoliv velmi rádi poradili a pomohli.

Na jedinou nepříjemnou osobu jsem narazil v jedné restauraci v malém městečku - servírka - a kupodivu to byla češka.

0 0
možnosti

anžto

16. 2. 2010 11:14
tak to se mi

tam nikdy nestalo. Mimochodem, ta pokladní byla jaké národnosti?;-D

0 0
možnosti
E

eAA00

16. 2. 2010 10:59
....

Tento stesk by si měli přečíst všichni ti nadšení Evropané. Já bych býval žádný Schengen nezaváděl v našich luzích a hájích. Pas si vždy do ciziny BERU, ať si naši europitomci říkají, co chtějí. Pas je OFICIÁLNÍ doklad v cizině. Ne občanka. I když chápu, co dotyčné k jejímu ukazování za hranicemi vede - já ji používal v USA s daleko většími problémy než autorka, ale dařilo se. Člověk při delším pobytu o ten pas prostě nechce přijít. V Británii na ambasádu dojedete vlakem, v USA musíte letadlem...

 Známý, který často jezdí do Řecka a jeho bývalá je odtamtud, mi říkal, že také - zásadně PAS. S občankou to jde, dokud není PROBLÉM. Ne ten, že Vám neprodají víno. Pak mávat nějakou občankou je domorodcům k smíchu. Ani se nedivím. Jednomu Rusovi půjčili v USA auto na legitimaci z knihovny /tvrdil, že je to řidičák z rodné země/ a DOBROU kreditku.

0 0
možnosti
VA

ados_cz

16. 2. 2010 5:16
Ale, ale...

Je mi 29, ziji, pracuji a bydlim uz 4. rokem ve Skotsku a kdyz jsem byl dukladne oholeny, tak po me sem tam chteky taky obcanku, ale nikdy zadny problem nebyl, to bude spise velka vyjimka nez pravidlo, ze se tohle stalo... PS: ke komentari nize, jak pry jsou tady spatne sluzby a celkove jak je to tu strasne, teda nemuzu mluvit za Anglii, ale Skotsko je nadherna zatim neprelidnena zeme s rozhlohou skoro stejnou jako Cesko, ale s 2x mensim poctem obyvatel. Vetsich mest znam jenom par a treba takovy Edinburgh je opravdu nadherne mesto obklopene uzasnymi kopecky a k tem sluzbam, nemel jsem tu jediny problem, jako priklad budiz moje pokazena pracka mesic pred vyprsenim zaruky, zavolal jsem vyrobci, opravar prisel na druhy den rano a vse bylo promtne vyreseno, mohl bych pokracovat...

0 0
možnosti
KK

Katka B.K.

15. 2. 2010 15:48
ahoj

nazdárek Světlo, jak vidno, blbci (v krámě) se najdou i mimo ČR, jak osvěžující ;-)

0 0
možnosti
C

Camino

20. 2. 2010 9:58
Re: ahoj

Sorry, nemyslim si, ze blbci v krame (holky, uz s tim jednou prestante, svet je veliky !!!!), kdyz jedete do USA, tak vzdy chteji videt ID, nevim jestli kvuli veku, mozna , aby neurazili nas 'starsi/', holt kdyz kupujeme alkohol, tak maji pravo snad vedet, jestli to muzeme konzumovat.   CO SE TAM U VAS DEJE ? Nejste clenem EU ???Rv

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

15. 2. 2010 14:31
Nemel jsem v UK...

...problemy tohoto charakteru. Nemel jsem vlastne zadne problemy s Brity, ale zit v Britanii bych nechtel ani za zlate prase! Kvalita sluzeb tragicka, vsechno nelogicke a komplikovane...To, co v USA delaji na pockani, to v Britanii trva dny ci tydny a nekdy je to dokonce nemozne. Britanie je hrozna zeme pro zivot. Navic britska mesta opravdu nenadchnou. Manchester, Leeds, Newcastle...to maji byt velkomesta??? To se da srovnavat snad s nasi Karvinou, snad jen ta uroven fotbalu je nekde jinde...

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

15. 2. 2010 14:20
..

jo, tak s tímhle mám v UK bohaté zkušenosti. Naposledy jsem se rozčílila v Tescu, kdy jsme s kamarádem (oba po třicítce) měli v košíku víno a piva. Paní s naprosto vážnou tváří chtěla ID. Podotýkám, že tohle mi už opravdu nelichotí. Já u sebe nic neměla, ale kamarád měl český řidičák, kde je zvýrazněné datum narození. Paní pokladní nechápavě civěla, musela zavolat managerku, ta jen řekla, že samozřejmě v pořádku a že by si měla pokladní pořídit brýle. Vítězoslavně jsem se dívala na pokladní a moc moc jsem jí chtěla říct, jestli si myslela, že datum narození byl rokem, kdy končí platnost řidičáku;-D Zkušeností mám plno a kamarádi také. Jednomu je čtyřicetdva a chtěli po něm doklad totožnosti. Neuvěřitelné, ale realita.

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

15. 2. 2010 14:34
Re: ..

To ja jsem kupoval Smirnoff v USA a mel jsem s sebou americkou ID a stejne mi to neprodali, protoze byla se mnou holka, ktere bylo 19. Prodavacka se omlouvala,ale rikala, ze proste mi to neproda...Tak jsme odesli, za par minut jsem se tam vratil sam, sel k jine kase a bylo po problemu...

0 0
možnosti
P

p555

15. 2. 2010 14:18
nadpis

Uzasny nadpis v tom spravnem bulvarnim duchu... v texte zistime, ze se jednalo o jednu pokladni neznajici ceskou obcanku a ta osoba, ktere se to stalo mela zavolat nejakeho supervisora a nebylo by potreba tady psat o fiktivni diskriminaci...  

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1906x
Vzdálená příbuzná Johna Boka a docentky DAMU Majky Bokové (23/6/1945 - 12/07/2015).

Hraničářka poražená v boji s prokrastinací, toužící po absolutní nezávislosti a po týdnu složeného ze samých nedělí.

V jistých oblastech neoblomná puritánka, v určitém směru  je jejím pravým opakem. 

 Žije ve Skotsku.

Chtěla by umět psát fejetony.

V současné době má rozdělané tři knížky najednou a je zvědavá, zda se jí podaří dotáhnout je do konce. S tím dotahováním má zásadní problém. Nicméně sní o tom, jak by bylo krásné být spisovatelkou.

Je skalní čtenářkou a velkou fanynkou Alžběty Pondělíčkové.

Udělen titul: baronka ze Všenor