Světlana Kadeřábková

Naty Hrychová má talent. Ještě o ní hodně uslyšíme.

16. 03. 2015 22:43:23
Jedenáctiletá Naty Hrychová není jen zpěvačkou, ale věnuje se rovněž tanci a herectví, pravidelně vystupuje v divadle Semafor. Když jsem viděla a slyšela Naty poprvé – jednalo se o její klip Hallelujah – upřímně mi padala čelist.

Klip je pěkně provedený, „kulisy“ se k tématu hodí, melodie známá a líbivá, zpěv bezvadný a okouzlující. Řekla bych, že to kazí jen ten text, není zrovna šťastně napsán, na druhou stranu, ani v originále nejde o žádnou perlu, takže tady bych Gábině Osvaldové rozhodně za to psí hlavu nenasazovala, je v tom trochu nevinně. Naty mě prostě zaujala a její provedení se mi zdá dokonce lepší než podání Lucie Bílé, proto jsem neváhala a poprosila hodného googla, aby mi hezky pověděl o dalších klipech, ve kterých má Naty hlavní roli.

Největší dojem po všech stránkách na mě udělalo zpracování populární Páté (Downtown). Jedná se o svižné, vtipné a uvěřitelné dílko, až na tu pětku, kterou paní učitelka píše Naty do žákovské knížky jen proto, že ve slově obyčej napsala měkké i. Jedná se sice o hrubku, ale zas úplně na pětku to není. Před dvaceti lety bych tomu ještě věřila, v dnešní době však nikoliv. Líbí se mi i ztvárnění paní učitelky, vypadá hodně realisticky, asi i proto, že učitelkou ve skutečnosti je. Každopádně, pokud porovnám tento klip s verzí Zuzany Norisové, potom Naty jasně vítězí. Ke kladům můžeme počítat, že náctiletá nadějná zpěvačka je zároveň i herečkou, a není těžké odhalit, že ji to baví. Není pochyb, že se Pátá Naty velmi povedla, líbí se i dvouleté holčičce, s níž shodou okolností žiji ve Velké Británii. Maminka holčičky je Filipínka a tatínek Polák. Někdy ke mně nejmladší spolubydlící přijde a dožaduje se, abych jí pustila „Pátá“.

Naty, klobouk dolů, tleskám a držím pěsti. Ať se daří!

Oficiální stránky Naty Hrychové

Autor: Světlana Kadeřábková | karma: 16.47 | přečteno: 2433 ×
Poslední články autora