Světlana Kadeřábková

Vzdálená příbuzná Johna Boka a docentky DAMU Majky Bokové (23/6/1945 - 12/07/2015).

Hraničářka poražená v boji s prokrastinací, toužící po absolutní nezávislosti a po týdnu složeného ze samých nedělí.

V jistých oblastech neoblomná puritánka, v určitém směru  je jejím pravým opakem. 

 Žije ve Skotsku.

Chtěla by umět psát fejetony.

V současné době má rozdělané tři knížky najednou a je zvědavá, zda se jí podaří dotáhnout je do konce. S tím dotahováním má zásadní problém. Nicméně sní o tom, jak by bylo krásné být spisovatelkou.

Je skalní čtenářkou a velkou fanynkou Alžběty Pondělíčkové.

Udělen titul: baronka ze Všenor

 

Světlana Kadeřábková

Můj život za mřížemi

Hrozí mi pět let. Jestli tahle předpověď vyjde, potom odsud vylezu pomalu ve třiceti. Takže nejlepší léta v háji a nejspíš nezakopnu o žádnou práci. I když – zfalšovat výpis z rejstříku trestů asi nebude takový problém. Moje pověst by tím sotva utrpěla.

20.3.2015 v 22:45 | Karma: 12,01 | Přečteno: 919x | Ostatní

Světlana Kadeřábková

Byla jsem dealerkou drog

Tenhle příběh vychází z inspirace skutečnou událostí. Autorka textu odsouzenou ani její rodinu nezná. Četla však Zpověď matky, jež vychází na pokračování na blogu idnes (dana.blog.idnes.cz) a také z novinových článků, které se věnují tomuto případu. Z těchto zdrojů jsem vytvořila příběh, jak by to případně mohlo být a jak to nejspíš vůbec nebylo.

28.2.2015 v 18:12 | Karma: 15,90 | Přečteno: 1820x | Diskuse| Ona